[Wordpress] audio und video

Jürgen Genser for les Avignons juergen at lesavignons.com
Thu Aug 29 17:13:36 CEST 2013

in der neuesten Wordpress-Version 3.6 ist endlich ein
HTML5-Mediaplayer nativ dabei - damit lassen sich auch selbstgehostete
Dateien nutzen.

Gibt es seitens mur.at schon einen Upgrade-Plan?

Jürgen Genser
les Avignons - Design & Development
juergen at lesavignons.com
+43 650 48 64 904
www.lesavignons.com
_
Lendplatz 41
8020 Graz / Austria

The information transmitted is intended only for the person or entity
to which it is addressed and may contain confidential and/or
privileged material. Any review, retransmission, dissemination or
other use of, or taking of any action in reliance upon, this
information by persons or entities other than the intended recipient
is prohibited. If you received this in error, please contact the
sender and delete the material from any computer.