[Wordpress] SFTP-Zugriff auf WP-Verzeichnis

Jürgen Genser for les Avignons juergen at lesavignons.com
Mon Aug 20 16:30:24 CEST 2012

Hallo,

der Link wordpress ist zwar vorhanden, allerdings scheint dieser nicht
korrekt zu sein!? Cyberduck kann damit jedenfalls nichts anfangen. Das
Ganze bei einer FTP-SSL Verbindung...

SSH mittels Cyberduck funktioniert leider nicht...!?

lg,
Jürgen Genser

Jürgen Genser
les Avignons - Design & Development
juergen at lesavignons.com
+43 650 48 64 904
www.lesavignons.com
_
Lendplatz 41
8020 Graz / Austria

The information transmitted is intended only for the person or entity
to which it is addressed and may contain confidential and/or
privileged material. Any review, retransmission, dissemination or
other use of, or taking of any action in reliance upon, this
information by persons or entities other than the intended recipient
is prohibited. If you received this in error, please contact the
sender and delete the material from any computer.