**H-I-T** [Pavelhaus] Abschied/ odstop Elisabeth Arlt

Elisabeth Arlt elisabeth.arlt at pavelhaus.at
Di Mai 10 13:54:38 CEST 2016

Liebe WegbegleiterInnen, FreundInnen, ProjektpartnerInnen und KollegInnen!

Mit Ende Mai werde ich meine Funktion als Leiterin des Pavelhauses zurücklegen und mich Neuem widmen. Seit 2009 habe ich mit viel Engagement daran gearbeitet, die Position des Pavelhauses als zeitgemäßes grenzüberschreitendes und spartenübergreifendes Kulturhaus am Land zu festigen und zu etablieren.

Mit David Kranzelbinder habe ich nun einen würdigen Nachfolger gefunden, mit dem ich in den letzten Jahren schon viele Projekte geplant und umgesetzt habe.

Ich bedanke mich für die schöne und intensive Zeit und all die Herausforderungen Erfahrungen und Kontakte, die ich in all den Jahren machen bzw. knüpfen konnte.

Nachrichten das Pavelhaus betreffend richten Sie in Zukunft bitte an office at pavelhaus.at oder David.Kranzelbinder at pavelhaus.at

Möchten Sie mir etwas schreiben benutzen Sie bitte die Adresse elisabeth at mur.at

Alles Gute und liebe Grüße, Elisabeth Arlt

Dragi spremljevalci in spremljevalke na poti, prijatelji in prijateljice, projektni sodelavci in sodelavke, kolegi in kolegice!

 Konec maja se bom poslovila z mesta vodje Pavlove hiše in se posvetila novim nalogam. Vse od leta 2009 sem si dejavno prizadevala za uveljavljanje in utrjevanje Pavlove hiše kot sodobne hiše kulture, ki deluje čezmejno in povezuje raznovrstna področja. Zdaj bo to nalogo prevzel David Kranzelbinder, s katerim sva v zadnjih letih uspešno zasnovala in izvedla več projektov.

Hvala vam za obilo lepih in intenzivnih trenutkov, za vse stike, ki smo jih v tem obdobju navezali in za izzive, ki smo jih s skupnimi močmi premagali. Sporočila Pavlovi hiši v prihodnje prosim posredujte bodisi na naslov  <mailto:office at pavelhaus.at> office at pavelhaus.at ali  <mailto:David.Kranzelbinder at pavelhaus.at> David.Kranzelbinder at pavelhaus.at. Če bi se želeli obrniti name osebno, pa bom dosegljiva na naslovu  <mailto:elisabeth at mur.at> elisabeth at mur.at.

Z dobrimi željami in lepimi pozdravi,

Elisabeth Arlt

Magª Elisabeth Arlt
Geschäftsführerin
Artikel-VII-Kulturverein - Pavelhaus
A-8490 Laafeld 30
phone: 4369912381275
www.pavelhaus.at <http://www.pavelhaus.at/>

Wenn Sie weiterhin auf diesem Weg von uns über Veranstaltungen, aktuelle Themen etc. informiert werden möchten, müssen Sie gar nichts tun. Wenn Sie sich von unserem Newsletter austragen möchten, schicken Sie bitte ein Email an:  <mailto:aussendung.ph-leave at news.pavelhaus.at> aussendung.ph-leave at news.pavelhaus.at oder  <mailto:office at pavelhaus.at> office at pavelhaus.at

Če želite tudi v naprej po tej poti prejemati informacije o prireditvah, aktualnih temah in podobno, Vam ni potrebno narediti nič. Če želite biti izpisani iz našega seznama, nam pošljite e-mail na:  <mailto:aussendung.ph-leave at news.pavelhaus.at> aussendung.ph-leave at news.pavelhaus.at ali  <mailto:office at pavelhaus.at> office at pavelhaus.at