+comunity+ einladung

pavel pavel at mur.at
Do Sep 26 10:46:49 CEST 2002


Werte Freunde des Pavelhauses!
Cenjeni prijatelji Pavlove hiše!

Wir eröffnen am Samstag, den 5. Oktober 2002 um 19:00 Uhr den
steirischen herbst vor seiner offiziellen Eröffnung mit dem Projekt
Modesty im Pavelhaus.
V soboto, 5. oktobra 2002 ob 19. uri bomo v Pavlovi hiši otvorili pred
uradno otvoritvijo štajersko jesen/steirischer herbst s projektom
Modesty.

Als KuratorInnen konnten wir heuer Livia Paldi und Gregor Podnar
gewinnen. Die Galerija Škuc (http://www.galerija.skuc-drustvo.si/) in
Ljubljana ist unser diesjähriger herbst-Partner.
Kot kuratorja smo letos pridobili Livio Paldi in Gregorja Podnarja.
Galerija Škuc (http://www.galerija.skuc-drustvo.si/) je naš letošnji
partner štajerske jeseni.

Infos finden Sie wie immer unter www.pavelhaus.at und im Anhang.
Informacije najdete kot vedno pod naslovom www.pavelhaus.at in v
dodatku.

Auf ein Wiedersehen am Samstag freut sich
Na ponovno snidenje v soboto se veseli
Michael Petrowitsch

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MODESTY
Künstler: Joze Barši, Attila Csorgo, Leif Elggren, Vadim Fiškin, Ceal
Floyer, Alexander Gutke, Carl Michael von Hausswolff, Goran Petercol,
Florian Pumhösl, John Wood und Paul Harrison

Modesty ist ein Ausstellungs- und Publikationsprojekt, das zum Teil auf
der bereits bestehenden Zusammenarbeit zwischen den teilnehmenden
KünstlerInnen und KuratorInnen beruht, einer Zusammenarbeit, die sich im
Lauf der letzten fünf Jahre in Form von kleineren Gruppenausstellungen
und Einzelpräsentationen entwickelt hat. Der Titel Modesty
(Bescheidenheit) steht nicht für das Thema selbst, sondern fungiert als
Oberbegriff für das Projekt, das verschiedenen künstlerischen Praktiken
Raum bietet. Diese treten auf unterschiedlichen Ebenen miteinander in
Beziehung und lassen dabei manchmal unerwartete Ähnlichkeiten erkennen.
Modesty spürt seinen verschiedenen Erscheinungsformen – wie Dezenz,
Schlichtheit und Unaufdringlichkeit, aber auch Understatement – nach und
setzt sich dabei mit
der Stellung des (Kunst)objektes auseinander. Der kontextbedingte und
transitive Status des Kunstwerks wird einerseits durch den Wandel vom
materiellen, werkorientierten Objekt der 80er Jahre zur kurzlebigeren,
immateriellen und vergänglichen Produktion der 90er Jahre und
andererseits durch die ambivalente Einstellung zeitgenössischer
Praktiken zum Kunstobjekt reflektiert. Dabei werden die formalen,
stilistischen, sozialen und institutionellen Aspekte des Objekts in den
ausgewählten Praktiken ebenso untersucht wie deren „bescheidene“ Antwort
auf die vorherrschenden ökonomischen Verhältnisse. Die KünstlerInnen
kehren dem „klassischen“ Konzept des Kunstwerks nicht den Rücken,
sondern modifizieren es mehr oder weniger stark. Sie beschränken sich
auch nicht auf ein bestimmtes Medium: Die Projekte reichen von
körperlosen und trugbildartigen optischen Arbeiten bis zur Verwendung
bzw. Schaffung technischer Vorrichtungen.
Modesty umfasst Installationen, Malerei sowie Video- und Fotoarbeiten
und eröffnet einen autonomen Weg, der sich den gegenwärtigen
Subjektivitäts- und Identifikationsdiskursen unter dem problematischen
Blickwinkel der ästhetischen Erscheinung manchmal annähert, sich aber
auch mit ihnen überschneidet bzw. in eine andere Richtung weist.
Ziel des Projektes ist es, sich in zukünftigen Ausstellungen zu
verändern und weiterzuentwickeln. Die Präsentation im Pavelhaus in
Laafeld mit den ausgewählten Arbeiten von 11 KünstlerInnen stellt eine
erste Station dar und versteht sich vornehmlich als auslösendes Moment,
das es Modesty ermöglicht, über diese erste Ausstellung hinauszuwachsen
und als Prozeß in weiteren Ausstellungen und an verschiedenen Orten
umgesetzt zu werden.

MODESTY

Jože Barši, Attila Csörg?, Leif Elggren, Vadim Fiškin, Ceal Floyer,
Alexander Gutke, Carl Michael von Hausswolff, Goran Petercol, Florian
Pumhösl, John Wood und Paul Harrison

Pavlova hiša, Potrna
6. oktobra – 13. novembra 2002

Otvortveni sprejem bo 5. oktobra ob 19. uri.

Modesty je projekt razstave in publikacije, ki deloma temelji na že
obstoje?e sodelovanje med udeleženimi umetniki in kuratorji, sodelovanje
ki se je razvilo v teku zadnjih pet let v obliki manjših skupinskih
razstav in pozameznih prezentacijah.
Naziv Modesty (skromnost) ne stoji za temo samo, ampak deluje kot
nadrejeni pojem za projekt, ki nudi prostor raznim umetniškim praksam.
Te se povezujejo na razli?nih ravneh in v?asih pride do nepri?akovanih
podobnostih. Modesty raziskuje svoje razli?ne pojavne oblike – kot
decenca, preprostost in nevsiljivost, ampak tudi razumevanje – in se pri
tem spoprijema s položajem (umetnostnega) projekta. Kontekstualni in
transitivni status umetnostnega objekta se reflektira na eni strani
preko spremembe od materialnega, in na delo usmerjenega objekta 80ih let
do kratkoživih, imaterialnih in minljivih produkcij 90ih let in na drugi
strani preko ambivalentnega odnosa so?asnih praktik do umetnostnega
objekta. Pri tem se raziskuje prav tako formalne, stilisti?ne, socialne
in institutionalne vidike objekta v izbranih praktikah kot njihov
»skromen« odgovor na prevladujo?a ekonomska razmerja. Umetniki ne
obrnejo hrbet »klasi?nemu« konceptu umetnostnega objekta, ampak ga ve?
ali manj modificirajo. Ne omejijo se na dolo?en medij: projekti segajo
od breztelesnih in prividu podbnih opti?nih del do uporabe oz.
ustvarjanja tehni?nih naprav. Modesty obsega inštalacije, slikarstvo,
video- ter fotografska dela in otvori novo avtonomsko pot, ki se v?asih
približuje sedanjim diskurzom o subjektiviteti in identifikaciji pod
problemati?nem vidikom estetske podobe, ki se pa tudi z njimi prekriva
oz. v drugo smer kaže. Cilj projekta je, spremeniti se in razvijati se
naprej v bodo?ih razstavah. Prezentacija v Pavlovi hiši v Potrni z
izbranimi deli 11 umetnikov predstavi prvo postajo in se razume kot
sprožilni moment, ki omogo?a Modesty, prerasti to prvo razstavo in kot
proces uresni?iti nadaljne razstave v razli?nih krajih.

Modesty
Modesty is an exhibition project that focuses on decency,
unpretentiousness – understatement, and quietness as intrinsic values of
mostly object-oriented works, which render visible everyday phenomena
with subtle alterations. Modesty offers an autonomous path that
sometimes adjoins, sometimes crosses, and sometimes goes around the
current discourses of subjectivity and individual narratives. It wishes
”to slow down the process” while turning the simple ”wondering around”
of the viewer into a more conscious, and often playful involvement.
The ”political relevance” of the artists involved in most cases seem to
be underestimated, even neglected in the current flow of cultural
production where engagement and reflection often appear as illustrations
of societal contexts and phenomena.
Therefore the exhibition Modesty, that is planned to travel further to
the Škuc Gallery in Ljubljana and to other locations, does not only
enhance co-operative work that connects the specificities of the given
space/environment and the individual artistic activities, but it also
deals more consciously with the ”silent” aspect of the aesthetic
appearance.







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